Kontaktujte nás na telefonu 222 711 241

Software pro gastronomii

Novinky

Převodník tříd

21. Červen 2017

Stejně jako každý rok jsme vám k dispozici ohledně převodníku tříd v JídelněSQL. Pokud ho budete chtít připravit od nás, je to placená služba. Pro ty odvážnější, kteří se do toho pustí sami, jsme před lety připravili videonávod. Naleznete ho zde http://www.altisima.cz/sites/default/files/prevodnik.mp4 

Čipový systém

7. Červen 2017

Připravili jsme pro Vás krátký článek o výhodách čipového systému. Najdete ho na tomto odkazu.

http://www.altisima.cz/vydejni-objednavkovy-system-na-cipy

Nová produktová prezentace

9. Květen 2017

Naši nabídku produktů, které se týkají přístupových a docházkových systémů shrnuje nový nový web http://www.zabezpeceniproskoly.cz

Stěhování serveru pro veřejné on-line služby

25. Leden 2017

V noci z 24. na 25.1.2017 jsme přesunuli e-jídelníček a další veřejné online služby na nový server. Je to reakce na neočekávané výpadky. Nový server je uložen v datovém centru kde jsou splněny technické požadavky TIER IV, kterými jsou:

Hledáme posilu do našeho programátorského teamu.

10. Leden 2017
Pro projekt GEKON hledáme programátora se znalostí php, nette, sql databází (ideálně PostgreSQL) a javascriptu na úrovni webdevelopera. Práce je vhodná i pro juniorní úroveň.
Používáme continuous integration, testujeme. Používáme: Redmine, Jenkins, Git.
Nabízíme práci na zajímavém dlouhodobém projektu, spolupráci se zkušenými programátory a pohodový kolektiv. Odměna dohodou podle odvedené práce a programátorské úrovně.
 
 

PF2017

16. Prosinec 2016

Všem našim zákazníkům a obchodním partnerům přejeme pohodové prožití vánočních svátků a v novém roce všechno nejlepší.

Zprovoznění ústředny na servisních linkách

22. Listopad 2016

Na našich servisních linkách 222 711 241 a 222 710 663 je nově zprovozněna ústředna. Tato služba by měla zákazníkům pomoct urychlit vyřízení servisního požadavku. Zároveň je zprovozněna služba dostupnosti servisu i mimo pracovní dny. Věříme, že bude toto nastavení pro naše zákazníky přínosem.

Výpadek e-jídelníčku

7. Září 2016

Omlouváme se všem zákazníkům a uživatelům aplikace e-jidelnicek.cz za výpadky a snížený komfort ovládání ve dnech 5.9.2016 a 6.9.2016. Problém se serverem, který to způsobil, byl odstraněn 6.9.2016 v odpoledních hodinách.

Změna provozní doby o prázdninách

11. Červenec 2016

Vážení zákazníci,

od 11.7.2016 do 15.8.2016 máme změnu provozní doby Helpdesku. V pracovních dnech budeme dostupní od 9:00 do 15:30. Děkujeme a přejeme krásné léto.

Příprava JídelnySQL na EET

17. Květen 2016

Ani naší JídelněSQL se nevyhne šílenství okolo elektronické evidence tržeb. Školní zařízení tato povinnost naštěstí mine, ale komerční provozy budou potřebovat údaje do EET odesílat. V současné době probíhá příprava podle technické dokumentace zveřejněné na http://www.e-trzby.cz/cs/527.

Co to bude pro naše zákazníky znamenat? Pokud má aktivovaný modul Pokladní prodej bude upgrade zdarma. Jestliže tento modul zatím nepoužíval, bude si muset jeho aktivaci objednat. Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám zpracujeme nabídku.

Stránky