Kontaktujte nás na telefonu 222 711 241

Software pro gastronomii

Novinky

Provozní doba HOT LINE o prázdninách

11. Červenec 2017

Od 12.7.2017 do 18.8.2017 budeme mít upravenou provozní dobu na HOT LINE. V kanceláři nás zastihnete vždy od 9:00 do 15:30.

Hezké léto

30. Červen 2017

Přejeme vám pohodové prožití dovolených, hodně sluníčka a příjemných zážitků. Těšíme se na shledanou zase po dovolené.

Převodník tříd

21. Červen 2017

Stejně jako každý rok jsme vám k dispozici ohledně převodníku tříd v JídelněSQL. Pokud ho budete chtít připravit od nás, je to placená služba. Pro ty odvážnější, kteří se do toho pustí sami, jsme před lety připravili videonávod. Naleznete ho zde http://www.altisima.cz/software/jidelnasql. Dole na stránce jsou naše videonávody.

Čipový systém

7. Červen 2017

Připravili jsme pro Vás krátký článek o výhodách čipového systému. Najdete ho na tomto odkazu.

http://www.altisima.cz/vydejni-objednavkovy-system-na-cipy

Nová produktová prezentace

9. Květen 2017

Naši nabídku produktů, které se týkají přístupových a docházkových systémů shrnuje nový nový web http://www.zabezpeceniproskoly.cz

Stěhování serveru pro veřejné on-line služby

25. Leden 2017

V noci z 24. na 25.1.2017 jsme přesunuli e-jídelníček a další veřejné online služby na nový server. Je to reakce na neočekávané výpadky. Nový server je uložen v datovém centru kde jsou splněny technické požadavky TIER IV, kterými jsou:

Hledáme posilu do našeho programátorského teamu.

10. Leden 2017
Pro projekt GEKON hledáme programátora se znalostí php, nette, sql databází (ideálně PostgreSQL) a javascriptu na úrovni webdevelopera. Práce je vhodná i pro juniorní úroveň.
Používáme continuous integration, testujeme. Používáme: Redmine, Jenkins, Git.
Nabízíme práci na zajímavém dlouhodobém projektu, spolupráci se zkušenými programátory a pohodový kolektiv. Odměna dohodou podle odvedené práce a programátorské úrovně.
 
 

PF2017

16. Prosinec 2016

Všem našim zákazníkům a obchodním partnerům přejeme pohodové prožití vánočních svátků a v novém roce všechno nejlepší.

Zprovoznění ústředny na servisních linkách

22. Listopad 2016

Na našich servisních linkách 222 711 241 a 222 710 663 je nově zprovozněna ústředna. Tato služba by měla zákazníkům pomoct urychlit vyřízení servisního požadavku. Zároveň je zprovozněna služba dostupnosti servisu i mimo pracovní dny. Věříme, že bude toto nastavení pro naše zákazníky přínosem.

Výpadek e-jídelníčku

7. Září 2016

Omlouváme se všem zákazníkům a uživatelům aplikace e-jidelnicek.cz za výpadky a snížený komfort ovládání ve dnech 5.9.2016 a 6.9.2016. Problém se serverem, který to způsobil, byl odstraněn 6.9.2016 v odpoledních hodinách.

Stránky